Camaro vs Challenger vs Mustang

0 Comments

Wykonanie Challengera jest bardzo solidne, chociaż wnętrze nie jest niespodzianką, jeżeli ktoś widział wnętrze 300C to widział także wnętrze nowego Challengera. Na uwagę zasługuje dbałość o liczne detale. Chromowane logo Challengera na wlewie paliwa czy boczne, malowane, wyścigowe pasy wzdłuż boków nadwozia to elementy nadające temu pojazdowi charakteru. Challenger wygrywa z pozostałymi dwoma muscle carami iście ogromnym bagażnikiem i przestrzenią na nogi dla pasażerów na tylnej kanapie, której nie ma prawie w ogóle w Camaro SS. Ostateczne podsumowanie naszego porównania jest następujące. Challenger R/T miejsce trzecie. Trzecie z, trzech, czyli niestety ostatnie. Szybki i komfortowy, można by nim przejechać wygodnie całą Amerykę kosztuje w Stanach 30 945 $ w podstawowej wersji. Dodatki w postaci 6 biegowej skrzyni manualnej, most o przełożeniu 3,92, 20 calowe felgi i opony windują cenę auta do 38 270 $ co sprawia, że jest to najdroższy pojazd w tym zestawieniu. Na drugim miejscu kończy nasze porównanie Ford Mustang GT. Zachwycił nas swoimi właściwościami jezdnymi, bardzo dobrym układem kierowniczym, pięknym wykończeniem przedniego pasa, stylowym wnętrzem i pięknie brzmiącym V8. Pod względem ceny model Forda także plasuje się bardzo korzystnie. Bazowa cena to 28 845 $. Z dodatkowymi „packami” (Premium pack, Track pack, security pack) cena auta to 34 330 $. To pozwalałoby Fordowi nawet wygrać ten test gdyby nie niesamowity Camaro SS. Potężna moc, nieprzeciętna linia, jakość wykonania. Cena tego auta zaczyna się od kwoty 30 995$ z manualną skrzynią biegów.Zwycięzca testu - Camaro SS

Z Boston Acoustics Packiem cena wzrasta do 31 490$. Można jeszcze wybrać skórzane siedzenia, szyberdach, 6-biegowy automat…i nadal cena auta nie przekroczy 40 000 $.

Ogłaszamy Chevroleta Camaro SS 2010 muscle carem 21 wieku.

 

 

 

 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *