lessphp fatal error: load error: failed to find /public_html/roadrunners.pl/wp-content/themes/theme52085/bootstrap/less/bootstrap.lesslessphp fatal error: load error: failed to find /public_html/roadrunners.pl/wp-content/themes/theme52085/style.less Samochody marzeń w Beaulieu

Samochody marzeń w Beaulieu

  • american-motors-amx-1972
  • buick-century-convertible-1955
  • buick-reatta-1989
  • buick-series-40-phaeton-1930
  • buick-skylark-1953
  • cadillac-355-1931
  • cadillac-355b-1932
  • cadillac-coupe-de-ville-1959
  • cadillac-eldorado-1956
  • cadillac-fleetwood-75-limousine-1961
  • chevrolet-bel-air-1958
  • chevrolet-corvette-coupe-1973
  • chevrolet-corvette-indy-1978
  • chevrolet-corvette-sting-ray-1963
  • chevrolet-corvette-stingray-1969
  • chevrolet-eckler-corvette-1981
  • chevrolet-impala-1958
  • chrysler-300c-1957
  • chrysler-300f-1960
  • chrysler-custom-imperial-cl-1933
  • chrysler-new-yorker-club-coupe-1946
  • chrysler-new-yorker-convertible-coupe-1941
  • dodge-charger-rt-1971
  • dodge-convertible-1934
  • dodge-custom-royal-1959
  • dodge-superbee-1970
  • ford-mustang-convertible-1973
  • ford-mustang-mach-1-1969
  • ford-rs-200-1986
  • ford-shelby-mustang-gt500-kr-1968
  • ford-sierra-rs-500-cosworth-1987
  • ford-skyliner-1957
  • ford-thunderbird-1957
  • hudson-commodore-eight-1950
  • hudson-hornet-1951
  • hudson-terraplane-1937
  • hupmobile-model-20-runabout-1911
  • lincoln-continental-1940
  • lincoln-continental-mark-ii-1956
  • lincoln-l-dual-cowl-phaeton-1929
  • lincoln-premier-1957
  • logo
  • mercury-1947
  • mercury-monarch-custom-1950
  • nash-ambassador-1956
  • nash-sedan-1932
  • oldsmobile-4-4-2-1971
  • oldsmobile-cutlass-1970
  • plymouth-aar-cuda-1970
  • plymouth-superbird-1970
  • pontiac-gto-1966
  • pontiac-sedan-1937
  • pontiac-starchief-1956
  • pontiac-trans-am-455-super-duty-1974
  • pontiac-trans-am-500-pace-daytona-1979
  • studebaker-commander-v-8-1954
  • studebaker-model-45-1933
  • studebaker-president-1931
  • studebaker-sky-hawk-v-8-1956
  • tucker-torpedo-1948
  • american-motors-amx-1972
  • arkusz-z-miniaturami-1

 

13. Chevrolet Corvette Sting Ray, rocznik 1963
Pierwszy projekt Sting Ray cieszył się bardzo dużym powodzeniem u klientów.

14. Chevrolet Corvette Stingray, rocznik 1969
Druga generacja modeli Sting Ray została wprowadzona w roku 1968, mimo że jeszcze bez tej nazwy. Model z roku 1969 był w zasadzie nie zmieniony, ale w nazwie pojawiło się już jedno słowo.

15. Chevrolet Corvette Coupe, rocznik 1973
Z powodu wprowadzonego właśnie ograniczenia prędkości do 55 mil/h (około 90 km/h), Corvette była trochę wolniejsza niż poprzednie modele, ale i tak przejeżdżała 400 m ze startu stojącego w czasie 15 sekund.

16. Chevrolet Corvette Indy, rocznik 1978
Dwudziestą piątą rocznicę modelu Corvette firma postanowiła uczcić wypuszczeniem repliki wyścigowej Corvette, przeznaczonej do udziału w 62 wyścigu Indianapolis. Seria tych samochodów miała być początkowo krótka, ale wyprodukowano ich aż 6200 – po jednym egzemplarzu dla każdego sprzedawcy w USA. Klienci długo musieli czekać na możliwość ich zakupu za około 10 tys. dolarów.

 

17. Chevrolet Eckler Corvette, rocznik 1981
W ciągu wielu lat powstało dużo przeróbek samochodu Corvette. Najbardziej znane to modele firm Reeves Callaway, Greenwood oraz przedstawiony tu Eckler.

18. Chrysler Custom Imperial CL, rocznik 1933
Pierwszy rocznik najwyższej klasy samochodów z serii CL. Pokazany Phaeton opracowany przez LeBarona był jednym z 11 wyprodukowanych w tym roku. Jest uważany za jeden z najładniejszych samochodów z tego okresu.

19. Chrysler New Yorker Convertible Coupe, rocznik 1941
Seria New Yorker, to szczebel niżej niż Imperial. Auta były wyposażone w silnik 8-cylindrowy i przekładnię hydrodynamiczną.

20. Chrysler New Yorker Club Coupe, rocznik 1946
Gdyby nie zaangażowanie Chryslera w produkcję wojenną, model ten pojawiłby się prawdopodobnie w roku 1942.

 

21. Chrysler 300C, rocznik 1957
Wprowadzony do produkcji w roku 1954 model 300C był naprawdę duży i szybki. Samochód musiał być duży, aby można było spożytkować moc sławnego na torach wyścigowych silnika Hemi o pojemności 5,4 litra i mocy 300 KM. W roku 1957 Hemi powiększył pojemność do 6,4 litra i moc do 375 KM. Maksymalna prędkość – około 215 km/h.

22. Chrysler 300F, rocznik 1960
Model 300 z literą F był już bez silnika Hemi. Silnik V8 o pojemności 6,7 litra i mocy 275 KM nie był zły, ale nie dorównywał Hemi.

23. Dodge Convertible, rocznik 1934
W roku 1934 Dodge wprowadził nowy 6-cylindrowy silnik o pojemności 3,5 litra i nowe zawieszenie, określane jako „pływająca poduszka”. Dodge i Chrysler miały takie same konstrukcje nośne i podwozia. Gdy w roku 1934 nowy model Chryslera okazał się nieudany, właśnie samochód oparty na elementach konstrukcyjnych Dodge’a uratował fabrykę przed bankructwem.

24. Dodge Custom Royal, rocznik 1959
Był to najlepszy z samochodów Dodge’a. Ponad 21 tys. tych aut znalazło nabywców. Z silnikiem V8 o mocy 345 KM kosztował nieco powyżej 3000 dolarów, był to więc samochód niedrogi.

 

25. Dodge Superbee, rocznik 1970
Wyposażony w solidne hamulce, 3-biegową skrzynię przekładniową z dźwignią w podłodze i duży silnik V8, samochód był przeznaczony dla młodzieży chcącej się popisywać w jeździe ulicznej. Pokazany model pomalowany jest na kolor „pomarańczowy Hemi” i ma statecznik tylny z modelu Daytona Charger.

26. Dodge Charger R/T, rocznik 1971
Pierwsze modele Chargera pojawiły się w roku 1966 i od razu były bardzo poszukiwane. Model R/T miał nowe nadwozie i był standardowo wyposażony w silnik V8 Hemi o pojemności 7,2 litra.

27. Ford Skyliner, rocznik 1957
Pierwszy prawdziwy kabriolet ze sztywnym dachem. Ford wprowadził na rynek to auto w roku 1957, ale sprzedaż nie była duża i model został wycofany w roku 1959.

28. Ford Shelby Mustang GT500 KR, rocznik 1968
Ten samochód zastępujący model GT500 miał silnik V8 o pojemności 7 litrów i mocy 400 KM, co pozwalało mu utrzymywać tytuł Króla Szos.

 

29. Ford Mustang Mach 1, rocznik 1969
Tylne wloty powietrza były oszustwem, ale prawdą był silnik V8 o pojemności 5,7 litra i mocy 250 KM.

30. Ford Mustang Convertible, rocznik 1973
Plotka głosiła, że jest to ostatni rok produkcji kabrioletów, co podwoiło ich sprzedaż w stosunku do poprzedniego roku. Jest to także jeden z ostatnich „dużych” Mustangów, bardzo poszukiwanych przez kolekcjonerów.

31. Ford RS 200, rocznik 1986
Zaprojektowany przez sławnego twórcę Tony Southgate’a w roku 1983, RS 200 to w zasadzie obcięta Sierra. Był on najszybciej przyspieszającym do setki samochodem świata. Prowadzony przez kierowcę rajdowego Stiga Blomqvista osiągnął taką prędkość po zaledwie 3,07 s. Ten rekord, wpisany do Księgi Rekordów Guinnessa, pozostał nie pobity przez 12 lat. Homologowany jako następca Escorta w rajdowej grupie B, uczestniczył w fatalnym wypadku w Rajdzie Portugalii, w którym zginęło na miejscu trzech kibiców i wielu zostało rannych, co doprowadziło do wykluczenia grupy B z rajdów.

32. Ford Sierra RS 500 Cosworth, rocznik 1987
Ten model pokonywał inne samochody zarówno w rajdach, jak i na szosie. Napędzany zaprojektowanym przez Coswortha silnikiem ze stopu aluminiowego, z dwoma wałkami rozrządu i 16 zaworami oraz z turbiną Garrett-AirResearch.

poprzednia strona następna strona

No Comments Yet.

Leave a comment